Sedia Menerima Tempahan Homemade Coklat dan Cupcakes untuk Majlis Hari Jadi, Perkahwinan, Pertunangan, Doorgift, Cenderamata dan Lain-lain Majlis Mengikut Kesesuaian Budget anda...

emel: mazinahat@yahoo.com

http://www.resipicoklat.blogspot.com/

http://www.jaya31.blogspot.com/

Tel: 013-3998909



17 Julai 2011

ORDER DARI DILA...PUCHONG

Hari Jumaat saya mendapat panggilan telefon dari Noor Dalilla binti Abd Hadey untuk order kek karamel coklat dan kek carrot. Katanya dia tengok blog saya. Alhamdulillah....ada juga pengunjung yang sudi tengok blog saya ni dan membuat order. Dengan kata lain...ini adalah order pertama dari Dila. Biasanya order pertama inilah yang membuat kita lebih berdebar berbanding dengan repeat order kan? Ye la kan...kita tak tahu lagi taste customer kita..
So...inilah dia hasilnya:......kek carrot dengan topping cream cheese dan kek coklat karamel.







Pagi tadi lebih kurang jam 11.30 saya deliver ke Bukit Jalil (kitaorang janji jumpa kat situ). Dan petangnya saya sekali lagi mendapat sms daripada Dilla. Apa yang ditulis?? Jom kita tengok:


Alhamdulillah..Lega rasanya bila dapat respon macam ni. Terima kasih Dila atas order dan atas kepercayaan yang diberi kepada RC.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...